Правила и условия

Общи условия – обобщение

Онлайн магазинът на адрес http://strefa.bg се управлява от търговското дружество STREFA s.r.o., със седалище: V Aleji 151, 541 01 Trutnov, ЕИК: 28780965, вписано в Търговския регистър, воден от Окръжния съд в Храдец Кралове, дял C, партида 26930, ДДС номер: CZ28780965. Можете да се свържете с нас на имейл support@strefa.bg или на телефон +359 249 288 38.

С изпращането на вашата поръчка чрез онлайн магазина се сключва договор. Ще потвърдим получаването на поръчката и сключването на договора по имейл.

Плащането трябва да се извърши до 5 дни след сключване на договора или по-късно, в зависимост от избрания начин на плащане.

Като потребител имате право да се откажете от сключения договор по всяко време – до изтичане на 14 дни от получаването на стоката. За кои договори отказът не е възможен, можете да намерите информация в пълния текст на Общите условия. Ние също можем да се откажем от договора по всяко време – до момента на предаване на стоката. При отказ от договора трябва да върнете стоката, включително всички подаръци и бонуси (ако са били предоставени), за ваша сметка в срок до 14 дни. Ще ви възстановим сумата до 14 дни от получаването на отказа, но не преди да върнете стоката или да докажете, че тя е изпратена обратно.

С поръчка на физически продукт чрез онлайн магазина се сключва договор за покупко-продажба.

Ставате собственик на стоката при получаването ѝ, но не преди пълното заплащане на цената. Ако получите повредена стока като потребител, уведомете ни незабавно. Ако откриете повредата при получаването, уведомете и куриера. Ако сте търговец и получите повредена стока, уреждайте щетите директно с превозвача.

Като потребител имате право да предявите рекламация за дефекти, проявили се до 2 години след получаването на стоката. Като търговец можете да предявите рекламация за дефекти, съществуващи към момента на предаване на риска – до 6 месеца, а за скрити дефекти – до 2 години. Подробна информация относно процедурата по рекламация и правата ви ще намерите в Общите условия.

Общи разпоредби

1.1. Приложимост на общите условия

Настоящите общи условия уреждат сключването на договори между нас като търговец и вас като клиент чрез онлайн магазина, както и нашите и вашите права и задължения, произтичащи от тези договори. Общите условия включват и задължително предоставяната информация. Данни за обработката на лични данни ще намерите в отделен документ, публикуван на нашия уебсайт. Настоящите общи условия влизат в сила от 13.06.2025 г.

1.2. Използвани термини

В тези условия използваме следните съкращения:

1.2.1. Ние

Търговецът – дружество STREFA s.r.o., със седалище: V Aleji 151, 541 01 Trutnov, ЕИК 28780965, вписано в Търговския регистър към Окръжния съд в Храдец Кралове, отдел C, партида 26930, ДДС номер: CZ28780965.

1.2.2. Вие

Клиентът, т.е. другата договаряща се страна, която може да бъде:

  • 1.2.2.1. Потребител – физическо лице, което не действа в рамките на своята търговска или професионална дейност;
  • 1.2.2.2. Търговец – физическо или юридическо лице, което действа в рамките на своята търговска или професионална дейност.

1.2.3. Онлайн магазин

Нашият уеб интерфейс, достъпен на адрес http://strefa.bg, където можете да разглеждате нашата оферта и да поръчвате продукти.

1.2.4. Имейл

Електронна поща, чрез която можете да се свържете с нас на адрес support@strefa.bg.

1.2.5. Телефон

Телефонен номер за връзка с нас: +359 249 288 38.

1.2.6. Договори

Това са договорите за покупко-продажба.

1.3. Връзка между договора и общите условия

Общите условия са неразделна част от всички договори. В случай на разлика между договор и общи условия, с предимство се прилагат клаузите на договора.

1.4. Правна уредба

За всички права и задължения, които не са изрично уредени в договора или общите условия, се прилагат разпоредбите на законите на Чешката република, по-специално Закон № 89/2012 Сб. – Граждански кодекс и Закон № 634/1992 Сб. – Закон за защита на потребителите, както и съответните разпоредби на правото на Европейския съюз, включително Директива 2011/83/ЕС относно правата на потребителите и Директива 2000/31/ЕО относно електронната търговия. В случай на противоречие между договор, общи условия и закон – освен ако не подлежи на договорна промяна – се прилага съответният закон.

1.5. Разделимост на клаузите

Ако дадена разпоредба от общите условия или договора бъде призната за невалидна или неприложима, това не засяга валидността и приложимостта на останалите клаузи.

1.6. Международен елемент

При наличие на международен елемент, отношенията между страните се уреждат от чешкото право. За решаването на евентуални спорове са компетентни чешките съдилища. Конвенцията на ООН за договорите за международна продажба на стоки (Виенска конвенция) не се прилага.

1.7. Начини за подаване на жалби

Възможностите за разрешаване на жалби и спорове са:

  • 1.7.1. извънсъдебно чрез Чешката търговска инспекция (adr.coi.cz) или чрез платформата на Европейската комисия за онлайн решаване на спорове (ec.europa.eu/consumers/odr);
  • 1.7.2. по имейл: support@strefa.bg;
  • 1.7.3. по телефон: +359 249 288 38.

1.8. Надзорни органи

Нашата дейност се контролира от държавни органи в Чешката република, към които можете да се обръщате според техните правомощия:

  • 1.8.1. Чешка търговска инспекция;
  • 1.8.2. Областни търговски служби;
  • 1.8.3. Служба за защита на личните данни;
  • 1.8.4. Държавна ветеринарна служба.

Поръчка на стоки и сключване на договори

2.1. Поръчка на стоки

Можете да поръчате стоки от нашия онлайн магазин чрез приемане на нашето предложение за сключване на договор, което представлява представянето на стоката в онлайн магазина, по следния начин:

  • 2.1.1. чрез онлайн магазина.

Приемането на нашето предложение с допълнения или отклонения не е допустимо и се счита за насрещно предложение от ваша страна.

2.2. Поръчка на стоки чрез интернет

Поръчката се извършва чрез избор на желаната стока в подходящо количество, качество и изпълнение, добавянето ѝ във виртуалната количка, попълване на изискваните данни, избор на начин на доставка и плащане, и изпращане на поръчката чрез бутона „Купи“, с което се счита, че договорът е сключен. Преди изпращането ще имате възможност да проверите и коригирате въведените данни.

2.3. Потвърждение на получена поръчка

Ще потвърдим успешното получаване на поръчката и сключването на договора чрез изпращане на имейл до вашия имейл адрес. Съобщението ще съдържа:

  • 2.3.1. потвърждение за сключването на договора и неговото съдържание,
  • 2.3.2. нашите общи условия, които включват и задължителната информация.

При непълна или неправилна поръчка ще ви помолим да я допълните или ще ви уведомим, че сключването на договор не е възможно.

2.4. Език и съхранение на договора

Договорите се сключват на български език. Сканирани копия от сключените договори се съхраняват, а достъп до тях може да бъде осъществен чрез онлайн магазина.

Сключени договори и тяхното съдържание

3.1. Промяна и анулиране на договора

Сключените договори не могат да бъдат едностранно променяни или прекратявани; това може да се извършва само по взаимно съгласие или ако е предвидено от закон или в настоящите общи условия.

3.2. Съдържание на договора за покупко-продажба

Съгласно сключения договор за покупко-продажба ние сме длъжни да ви доставим поръчаните стоки по договорения начин и да предоставим уговорените услуги, ако има такива. Вие сте длъжни да приемете стоката и да ни заплатите общата цена, която включва: цената на стоката, разходите за плащане, доставката и евентуални допълнителни поръчани услуги.

3.3. Закрила на интелектуалната собственост

Ако по договора ви доставяме стоки, защитени с права на интелектуална собственост (включително авторски права, търговски марки, промишлени дизайни, патенти и полезни модели), договорът не включва лиценз за упражняване на тези права. Стоки, защитени с авторско право, не може да се използват от физически лица, освен за лични нужди, а от юридически лица – само за вътрешни цели. Вие нямате право да възпроизвеждате, препродавате, отдавате под наем или предоставяте стоката на трети лица.

3.4. Отстъпки и промоционални кампании

Ако не е посочено друго, отделните отстъпки и предимства от маркетингови кампании не могат да се комбинират.

3.5. Подаръци и бонуси

Ако сте получили подаръци или бонуси по договора, те са предоставени по силата на договор за дарение, поради което не носим отговорност за евентуални дефекти. Съществуването на договора за дарение зависи от съществуването на основния договор и е сключен с отменително условие – при прекратяване на основния договор, договорът за дарение също се прекратява.

3.6. Отстъпки и подаръчни ваучери

Отстъпките и подаръчните ваучери могат да бъдат използвани при договорени условия или съгласно условията, посочени на самия ваучер. Освен ако не е договорено друго, могат да бъдат използвани само при нас. Валидността на отстъпките важи до отмяна или край на промоцията, а подаръчните ваучери са валидни една година от датата на издаване.

Условия за плащане

4.1. Начини на плащане

Общата цена може да бъде заплатена по начините, посочени на съответната страница в нашия онлайн магазин.

4.2. Срок за плащане

Задължени сте да заплатите общата цена преди доставката на стоката, при получаването ѝ или по-късно – в зависимост от договорения начин на плащане. Ако общата цена трябва да бъде платена преди доставката, следва да я заплатите в срок от 5 дни от сключване на договора. В случай на плащане чрез доставчик на платежни услуги, плащането се счита за извършено в момента на постъпване на сумата по нашата сметка при този доставчик.

4.3. Плащане чрез кредит

Ако е договорено плащане чрез кредит или друг финансов продукт въз основа на договор с доставчик на финансови услуги, отношенията между страните се уреждат също така от условията на съответния доставчик.

4.4. Изпращане на фактури по електронен път

Съгласявате се фактурата (данъчният документ) да бъде издадена и изпратена в електронен формат на вашия имейл, посочен при поръчката.

Условия за доставка

5.1. Начини на доставка

Начините на доставка, които можете да използвате, са посочени на съответната страница в нашия онлайн магазин.

5.2. Ограничения за доставка

Доставяме стоки само до следните държави:
Словакия, Полша, Германия, Австрия, Белгия, Люксембург, Нидерландия, Хърватия, Румъния, Унгария, Словения, България, Франция, Финландия, Естония, Латвия, Литва, Дания, Испания, Португалия, Ирландия, Гърция, Италия, Швеция, Чехия.

5.3. Придобиване на право на собственост

Ставате собственик на стоката при получаването ѝ, но не по-рано от заплащането на пълната ѝ цена.

5.4. Срок за доставка

Срокът за доставка започва да тече от момента на сключване на договора. Ако сте потребител и не е договорен конкретен срок, доставяме стоката без ненужно забавяне, най-късно до 30 дни от сключване на договора. Ако цената трябва да бъде платена предварително, срокът започва да тече от момента на плащането. Стоката ще бъде доставена до посочения адрес в този срок. Ако не сте потребител и стоката се доставя чрез превозвач, тя ще бъде предадена на превозвача в този срок.

5.5. Получаване на стоката

Задължени сте да получите стоката в уговорения срок и на уговореното място, в зависимост от избрания начин на доставка. Ако стоката се доставя чрез превозвач, сте длъжни да я получите при доставката до посочения адрес. Ако не приемете стоката, ние имаме право да се откажем от договора и да изискаме разходите по доставката, ако не са платени предварително. При повторна доставка имаме право да изискаме разходите за новата доставка.

5.6. Проверка на самоличността при получаване

Ако стоката е платена предварително, имаме право да изискаме удостоверяване на самоличността на получателя чрез документ за самоличност.

5.7. Повреда на стоката при транспорт – потребители

Ако сте потребител, рискът от повреда преминава върху вас при получаване на стоката. Ако получите повредена стока, трябва незабавно да ни информирате:

  • по имейл на нашия имейл адрес,
  • по телефон на нашия телефонен номер.

Ако откриете повреда още при получаване, трябва да информирате не само нас, но и превозвача. Можете да поискате отваряне на пратката преди приемане и ако установите повреда, не сте длъжни да я приемете.

5.8. Повреда на стоката при транспорт – търговци

Ако не сте потребител и стоката се доставя чрез превозвач, рискът от повреда преминава върху вас при предаването ѝ на превозвача. Не носим отговорност за повреди след този момент и това не ви освобождава от задължението да платите цената и да приемете стоката. При повреда сте длъжни незабавно да предявите рекламация към превозвача.

5.9. Опаковане на стоката

Ако не е уговорено друго, стоката ще бъде опакована по начин, подходящ за нейното съхранение и защита.

Право на отказ от договора

6.1. Общи положения относно отказа от договора

С отказа от сключения договор той се счита за прекратен от самото начало, а страните са длъжни да си върнат всичко, което са си предоставили въз основа на него. С отказа се прекратява и зависимият договор за дарение. Правото на отказ може да бъде упражнено при условията, определени в Общите условия, или когато това се предвижда от закона.

6.2. Нашето право на отказ

Имаме право да се откажем от сключения договор по всяко време от сключването му до момента на получаване на стоката от ваша страна, поради:

  • изчерпване на наличностите на поръчаната стока,
  • неполучаване на стоката при доставка,
  • злоупотреба с нашата система за поръчки,
  • посочване на неверни данни при поръчка,
  • поръчка на стока на необичайно ниска цена вследствие на грешка в нашия електронен магазин,
  • други особени обстоятелства, заслужаващи внимание.

6.3. Законно право на потребителя да се откаже

Ако сте потребител, имате право да се откажете от договора за покупко-продажба в срок от 14 дни от:

  • получаване на стоката,
  • получаване на последния артикул, ако сте поръчали няколко артикула, доставяни поотделно,
  • получаване на последната част от доставка, включваща няколко части,
  • получаване на първата доставка при договор за редовна доставка,
  • сключване на договора – в случай на друг вид договор.

6.4. Изключения от правото на отказ

Нямате право на отказ от договори:

  • за доставка на стоки, изработени по ваша заявка или персонализирани,
  • за доставка на запечатани стоки, които не могат да бъдат върнати по хигиенни или здравни причини, ако сте отворили опаковката,
  • за доставка на стоки с кратък срок на годност или такива, които след доставката са неотделимо смесени с други,
  • за предоставяне на услуги, които са изцяло изпълнени,
  • в други случаи, предвидени от закона.

6.5. Начин на отказ

Ако имате право и желаете да се откажете от договора, можете да го направите с едностранно изявление, изпратено ни по следните начини:

  • чрез попълване на формуляра за отказ, наличен на адрес: https://cdn.strefa.bg/data/user-content/dokumenty/odstoupeni-formular.pdf, и изпращането му:

o    по пощата на адреса на нашето седалище,

o    по имейл на support@strefa.bg,

  • по телефон на номер +359 249 288 38.

6.6. Спазване на срока

Ако сте потребител, срокът за отказ се счита за спазен, ако ни изпратите отказа най-късно в последния ден на срока.

6.7. Връщане на стоката

След отказ от договора сте длъжни да върнете стоката за ваша сметка, най-късно в срок от 14 дни от подаване на отказа, най-добре:

  • като я изпратите на адреса на нашето седалище.

Стоката трябва да бъде върната неповредена, чиста, без следи от употреба, с всички аксесоари и документация, ако е възможно – в оригинална опаковка. Необходимо е също да върнете всички подаръци и бонуси, предоставени по договора.

6.8. Възстановяване на суми

Ако като потребител се откажете от договора, ще ви върнем получената сума до 14 дни от получаването на отказа, но не по-рано от датата, на която получим стоката обратно или ни представите доказателство за изпращането ѝ. Разходите за доставка се възстановяват до размера на най-евтиния предлаган начин. Ако върнатата стока е с намалена стойност поради неподходящо боравене, възстановената сума ще бъде съответно намалена. Сумата ще бъде върната по същия начин, по който е била платена, освен ако не се договорим другояче без допълнителни разходи за вас.

Рекламации на дефекти на стоки от потребители

7.1. Приложимост. Тази част от общите условия се отнася до вас само ако сте потребител и урежда нашата отговорност за дефекти на стоките.

7.2. Срок за рекламация. Можете да предявите рекламация за дефект, който се появи по стоката в срок от 2 години, а при употребявана стока – в срок от 1 година от получаването ѝ.

7.3. Нашата отговорност за дефекти на стоката. Ние отговаряме пред вас, че стоката няма дефекти при получаването ѝ. По-специално отговаряме, че стоката:

  • 7.3.1. отговаря на договореното описание, вид и количество, както и на качеството, функционалността и други договорени характеристики;
  • 7.3.2. е подходяща за целта, за която сте я заявили, ако сме се съгласили с това;
  • 7.3.3. е доставена с договорените аксесоари и инструкции за употреба, включително указания за монтаж или инсталиране.

7.4. Освен договорените характеристики, стоката трябва да отговаря и на следните изисквания, освен ако сме ви уведомили преди сключването на договора за различия и вие сте ги приели:

  • 7.4.1. подходяща е за обичайната ѝ употреба, съобразно законови разпоредби, технически норми и добри практики;
  • 7.4.2. по количество, качество и други свойства, включително трайност, функционалност, съвместимост и безопасност, отговаря на разумните очаквания за стоки от този вид;
  • 7.4.3. е доставена с аксесоари, включително опаковка, монтажни инструкции и ръководства, които разумно може да се очакват;
  • 7.4.4. съответства по качество или изработка на мостра или пример, предоставен преди сключването на договора.

7.5. Ограничение на отговорността. Не носим отговорност:

  • 7.5.1. за износване, съответстващо на предишната употреба на стоката;
  • 7.5.2. при употребявана стока – за дефекти, съответстващи на употребата ѝ към момента на получаване;
  • 7.5.3. при консумативи или стоки с кратък срок на годност – за негодност след изтичане на срока;
  • 7.5.4. ако дефектът е причинен от вас.

7.6. Срок за предявяване на рекламация. Трябва да проверите стоката възможно най-скоро след получаване. Трябва да предявите правата си без излишно забавяне, веднага щом можете да установите дефекта, в рамките на гаранционния срок. Ако дефект се прояви в рамките на една година, се приема, че е съществувал при получаване, освен ако характерът на стоката или дефекта не предполага друго.

7.7. Право на отстраняване на дефект. Имате право на безплатно отстраняване на дефекта, по ваш избор чрез подмяна със стока без дефект или чрез ремонт. Нямате право да избирате начина, ако е невъзможен или икономически неразумен в сравнение с другия.

7.8. Право на намаление и отказ от договора. Ако откажем или не успеем да отстраним дефекта, дефектът се повтаря, представлява съществено нарушение или явно няма да бъде отстранен своевременно и без сериозни неудобства за вас – можете да изискате разумно намаление или да се откажете от договора. Не можете да се откажете от договора, ако дефектът е незначителен.

7.9. Начин за предявяване на рекламация. Можете да предявите рекламация:

  • 7.9.1. чрез изпращане на стоката до адреса на седалището ни;
  • 7.9.2. чрез предаване на куриер след предварителна уговорка;
  • 7.9.3. чрез трета страна, посочена в гаранционната карта, опаковката или в нашия уебсайт.

7.10. Изисквания към рекламацията. Стоката трябва да се предаде в състояние, позволяващо проверка на рекламацията – не прекомерно замърсена. Трябва да:

  • 7.10.1. докажете, че стоката е закупена от нас;
  • 7.10.2. посочите какъв дефект рекламирате и как желаете той да бъде отстранен. След това не можете да промените този избор без наше съгласие.

7.11. Обработка на рекламацията. Ще обработим рекламацията в разумен срок, не по-късно от 30 дни. Ще ви уведомим и ще върнем стоката по същия начин, по който сте я предали. Ако срокът бъде надвишен, имате право на отказ от договора или на намаление. Ако рекламацията бъде призната, срокът за предявяване на дефекти се удължава с периода, през който не сте могли да използвате стоката.

7.12. Възстановяване на разходи. При основателна рекламация имате право на възстановяване на необходимите разходи. При неоснователна – ние имаме право да ви изискаме разходите за връщането на стоката.

7.13. Потвърждение. При рекламация ще получите писмено потвърждение за:

  • кога е предявена,
  • какво включва и какъв начин за отстраняване искате,
  • датата и начина на решаване, вкл. ремонт и неговата продължителност,
  • или писмено основание за отказ.

7.14. Доброволна гаранция за качество. Може да ви бъде предоставена допълнителна гаранция извън закона – чрез изявление (вкл. реклама), че ще удовлетворим очакванията ви извън законовите. Условията на такава гаранция се определят от заявлението на гаранта. Ако срокът за качество е посочен на опаковката или гаранцията, имате поне право на ремонт или нова стока без дефект.

Рекламации на дефекти в стоката от търговци

8.1. Приложимост. Тази част от Общите условия се отнася за вас само ако не сте потребител и урежда нашата отговорност за дефекти в стоките.

8.2. Нашата отговорност за дефекти в стоката. Доставяме ви стоката в договореното количество, качество и изпълнение. Ако качеството и изпълнението не са договорени, доставяме ви стоката в качество и изпълнение, подходящи за целта, явна от договора; в противен случай – за обичайната цел. Ако количеството е определено само приблизително, ние определяме точното количество. Ако при преминаване на риска от повреда върху вас стоката има дефект, ние носим отговорност за него. Това не важи, ако става въпрос за дефект, който може да бъде открит с обичайно внимание още при сключване на договора.

8.3. Ограничения на отговорността. Не носим отговорност:

  • 8.3.1. за дефект, за който е договорена по-ниска цена при продажба на стоката на намалена цена;
  • 8.3.2. за износване на стоката, причинено от обичайната ѝ употреба;
  • 8.3.3. за дефект на използвана стока, съответстващ на степента на износване, която е имала при получаване;
  • 8.3.4. за дефекти, произтичащи от естеството на стоката, особено при консумативи и бързоразвалящи се продукти;
  • 8.3.5. за дефекти, за които сте знаели преди получаване;
  • 8.3.6. ако сами сте причинили дефекта.

8.4. Срок за предявяване на права. Трябва възможно най-скоро да прегледате стоката и да се убедите в нейното качество и количество. Трябва да предявите претенция без излишно забавяне, възможно най-скоро след откриване на дефекта. Най-късно претенцията може да бъде предявена в срок от 6 месеца, при скрит дефект – до 2 години от датата на доставка. В противен случай губите правото си да предявите рекламация.

8.5. Вашите права при съществено нарушение на договора. Ако дефектът представлява съществено нарушение на договора, имате право:

  • 8.5.1. на отстраняване на дефекта чрез доставка на нова стока или доставка на липсваща стока,
  • 8.5.2. на ремонт на стоката,
  • 8.5.3. на разумна отстъпка от покупната цена, или
  • 8.5.4. да се откажете от договора.

За съществено нарушение се счита доставка на стока с такъв дефект, за който ние е трябвало да знаем още при сключването, че няма да сключите договора, ако го предвиждахте. В противен случай се счита за несъществено нарушение. Ако не ни уведомите за избраното си право, имате права както при несъществено нарушение.

8.6. Вашите права при несъществено нарушение. При несъществено нарушение имате право:

  • 8.6.1. на отстраняване на дефекта,
  • 8.6.2. на разумна отстъпка от покупната цена.

Ако не посочите правото си, ние можем да отстраним дефекта чрез ремонт, доставка на нова стока или доставка на липсващата част. Избраното право не може да се променя без наше съгласие.

8.7. Невъзможност за отказ от договора и доставка на нова стока. Ако не можете да върнете стоката в състоянието, в което сте я получили, нямате право да се откажете от договора или да поискате нова стока. Това не важи ако:

  • 8.7.1. състоянието се е променило при проверка за дефект;
  • 8.7.2. сте използвали стоката преди откриването на дефекта;
  • 8.7.3. невъзможността за връщане не е причинена от ваше действие или бездействие;
  • 8.7.4. сте продали стоката, консумирали сте я или сте я променили при нормална употреба – в такъв случай връщате възможното и заплащате стойността на използваното.

8.8. Начин на рекламация. Можете да предявите рекламация:

  • 8.8.1. чрез изпращане на стоката до нашия адрес,
  • 8.8.2. чрез предаване на стоката на куриер, който ще я вземе по предварителна уговорка,
  • 8.8.3. при друго лице, посочено на гаранционната карта, опаковката или в нашия онлайн магазин.

8.9. Необходими данни за рекламацията. Стоката трябва да бъде предоставена в подходящо състояние за проверка. При рекламация е необходимо:

  • 8.9.1. да докажете, че стоката е закупена от нас;
  • 8.9.2. да посочите какъв е дефектът и как желаете да бъде решена рекламацията. Без наше съгласие този избор не може да се променя.

8.10. Обработка на рекламацията. Рекламацията ще бъде обработена без излишно забавяне, не по-късно от 30 дни. Стоката ще бъде върната по същия начин, по който е получена. Ако рекламацията е призната, срокът за предявяване на претенции се удължава с времето на обработка.

8.11. Възстановяване на разходи. Ако рекламацията е призната, имате право на възстановяване на разумните разходи. Ако бъде отхвърлена, ние имаме право на възстановяване на разходите по връщане на стоката.

8.12. Допълнителна гаранция за качество. Освен вашите законови права, може да ви бъде предоставена допълнителна гаранция от производителя. Тя възниква чрез декларация, включително реклама. Ако производителят гарантира, че стоката ще запази функциите си за определено време или има обозначен срок на годност, вие имате право най-малкото на доставка на нова стока или ремонт.

Допълнителни разпоредби

9.1. Връщане на стари продукти. В съответствие с действащото законодателство за обратно приемане, при закупуване на определени видове стоки имате възможност безплатно да върнете на място в магазина същото количество стоки от подобен тип и предназначение.

 

Този онлайн магазин използва „бисквитки“, които спомагат за правилното му функциониране. Използвайки нашите услуги, вие се съгласявате с тяхната употреба.

Подробни настройкиПозволете всичко