Правила и условия

1. Данни за контакт на продавача

STREFA s.r.o.

V Aleji 151, 541 01 Trutnov, Czech Republic

IČ: 28780965 ; DIČ: CZ28780965

2. Доставка на стоки

Продавачът ще достави стоките на купувача в пълен размер, не по-късно от 5 дни след потвърждаване на поръчката, освен ако не посочи друг срок за доставка на отделните стоки. Ако стоките са посочени като "на склад", продавачът ще изпрати стоките най-късно до два работни дни. Купувачът е длъжен да приеме и заплати стоката. Препоръчва се купувачът да провери стоката при получаване.

Продавачът ще изпрати документите за стоките, особено данъчни документи, потвърждения и сертификати, на купувача веднага след приемането на стоките, не по-късно от два дни след като потребителят е взети стоките.

Цена и начин на доставка (информация за доставка и плащане)

3. Анулиране на поръчката и отказ от договора

Купувачът може да се откаже от договора в рамките на 14 дни от получаване на стоката или последната част от доставката, независимо от начина на получаване на стоката или извършване на плащането. Посоченият срок е предназначен купувачът да се запознае в разумна степен със същността, свойствата и функционалността на стоката.

Купувачът има право да се откаже от договора по всяко време преди изпращането на стоките.

Купувачът изпраща или препраща отказа от договора на продавача в рамките на 14 дни. Купувачът не е длъжен да посочва причината за отказа си от договора. За улеснение на комуникацията е препоръчително да посочите датата на закупуване или номера на договора/документа за продажба, банковите данни и избрания начин на връщане.

Продавачът се задължава да върне на купувача сума, отговаряща изцяло на цената на стоките и платените разходи за доставката им в срок от 14 дни от отказа от договора, в по същия начин, по който е получил плащане от купувача. Ако продавачът предложи няколко варианта в рамките на определен начин на доставка на стоката, той е длъжен да замени най-евтиния от тях на купувача. Най-късно в същия срок купувачът е длъжен да изпрати или предаде закупената стока на продавача. Стоките трябва да бъдат върнати на продавача (не с наложен платеж) пълни, за предпочитане в оригиналната опаковка и не трябва да показват признаци на износване или повреда. Разходите по връщането на стоките се поемат от купувача.

Ако купувачът върне стоките лично в помещенията на продавача, продавачът ще върне горепосочените плащания на купувача в рамките на 7 дни след отказ от договора.

Ако върнатите стоки са повредени поради нарушение на задълженията на купувача, продавачът има право да предяви иск срещу купувача за обезщетение за намаляването на стойността на стоките и го причислете към върнатата сума.

4. Уреждане на жалба

Купувачът е длъжен да предяви рекламация пред продавача или лицето, определено за ремонт, без неоправдано забавяне след откриване на недостатъка. Ако го направи писмено или по електронен път, той трябва да включи своите данни за контакт, описание на дефекта и искане за метода за разглеждане на жалбата.

Купувачът е длъжен да информира продавача какво право е избрал при уведомяване за дефекта или без ненужно забавяне след уведомяване за дефекта. Промяна на избора без съгласието на продавача е възможна само ако купувачът е поискал отстраняване на дефект, който се е оказал непоправим.

Ако купувачът не избере своевременно правото си от съществено нарушение на договора, той има същите права като при несъществено нарушение на договора.

Купувачът е длъжен да докаже покупката на стоките (за предпочитане с доказателство за покупка). Срокът за разглеждане на рекламация започва да тече от предаването/доставянето на стоката на продавача или на мястото, предназначено за ремонт. Стоките трябва да бъдат опаковани в подходяща опаковка по време на транспортиране, за да се избегнат повреди, те трябва да бъдат чисти и пълни.

Продавачът е длъжен да се произнесе по рекламацията незабавно, не по-късно от три работни дни, или за това, че за решението е необходима професионална оценка. Информация за необходимостта от професионална оценка ще бъде съобщена на купувача в този срок. Продавачът ще разгледа рекламацията, включително отстраняването на дефекта, без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни след нейното предявяване, освен ако купувачът и купувачът не са уговорили писмено по-дълъг срок. След изтичането на този период купувачът има същите права, както ако това е съществено нарушение на договора.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Гаранционният срок се удължава с времето от заявяването на рекламацията до нейното уреждане или до момента, в който купувачът е бил длъжен да вземе артикула. Ако стоките или част от тях се заменят, отговорността на продавача ще се прилага, както ако става въпрос за покупка на нови стоки или част от тях.

Ако не е възможно да се следи статуса на обработката на жалбата онлайн, продавачът се задължава да информира купувача за обработката на жалбата по негова заявка чрез имейл съобщение или чрез SMS.

В случай на основателна рекламация, купувачът има право на обезщетение за направените разходи.

Продавачът се задължава да обработи рекламацията за необходимите стоки (колички, медицински помощни средства и др.), включително отстраняване на дефекта, без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни от заявяването му , освен ако купувачът и купувачът не се договорят писмено за по-дълъг срок. Като алтернатива може да предостави заместващ продукт за срока на рекламацията.

5. Защита на личните данни

Купувачът се съгласява предоставените лични данни да бъдат обработвани и съхранявани от продавача в съответствие със Закона за защита на личните данни (№ 101/2000 Coll.) за целите на изпълнение на предмета на договора. Купувачът има право да бъде информиран какви данни продавачът записва за него и има право да промени тези данни или да изрази писмено несъгласието си с обработването им. Надзорът върху защитата на личните данни се осъществява от Службата за защита на личните данни.

Продавачът се задължава да не предоставя личните данни на купувача на трети страни, различни от превозвача по договора, за целите на доставката на стоките.

Продавачът позволява покупки без регистрация, докато данните на нерегистрирани купувачи ще бъдат използвани изключително за изпълнение на предмета на договора, а не за маркетингови или бизнес цели.

Продавачът има право да изпраща свои собствени търговски съобщения до купувача само ако купувачът активно ги поиска и само докато купувачът информира продавача, че иска да спре да ги изпраща.

Купувачът може да направи това уведомление на електронния адрес, получен във връзка с изпълнението на договора, без да поема никакви разходи.

6. Други

За целите на тези общи условия купувачът е потребител, който е лице, което за разлика от продавача не действа като част от своята стопанска дейност или като част на самостоятелно упражняване на професията си при сключване и изпълнение на договора.

За целите на тези правила и условия продавачът е предприемач, който, за разлика от купувача, действа като част от своята стопанска дейност или като част от независимото упражняване на своята професия при сключване и изпълнение на договора.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Подробни настройкиПозволете всичко