Уплътнителят за каросерии е подходящ като гъвкав уплътнител и пълнител за потискане на вибрациите. Уплътнителят се използва главно за листови метални части на каросерията, напр.калници, брони, арки на колелата, каравани и кабини. Той се използва както за метални, така и за пластмасови части със или без покритие.
Това е еднокомпонентен уплътнител на водна основа с намалена киселинност. Благодарение на това свойство уплътнителят не предизвиква корозия на ламарината дори без повърхностна обработка. При изсъхване уплътнителят е без мирис и може да се пребоядисва.
Външен вид: | Нетечаща паста | Температура на съхранение: | до +30°C | |||
Специфична тежест: | 1,60 g/ml | Време за съхранение: | 24 месеца | |||
Време за обработка: | 20 минути | Мазна земя: | ||||
Вулканизация: | 2 мм / 24 часа | Стъкло, емайл: | + | |||
Модул MPa: | 0,42 MPa | Влажен субстрат: | ||||
Якост MPa: | 0,35 MPa | Абсорбиращ субстрат: | + | |||
Задвижване: | 300% | Неабсорбиращ субстрат: | + | |||
Твърдост: | 38 ShA | Алуминий, стомана: | + | |||
Движение в пролуката: | 7,5% | Олово, мед: | ||||
Свиване: | 0% | Поликарбонат: | ||||
Температура на приложение: | +5°C до +40°C | Други пластмаси: | + | |||
Топлинна устойчивост: | От -20°C до +80°C | Дилатационни стави: | ||||
Устойчивост на ултравиолетово лъчение: | Да | Опаковка: | 315 мл |